Bugg och Lisebergsbesök.

Japp, så har mina senaste dagar sett ut i stort. Igår var jag och Kenneth hemma hos mina föräldrar i Lövhult (vi sov över där mellan lördag-söndag). Spelade Hjärter hela morgonen, ett riktigt roligt kortspel. Mamma vann med tre ynka poäng över mig, Kenneth kom trea och pappa kom överlägset sist. Åt även pannkakor och hade allmänt trevligt. Riktigt skoj. Vid fyra åkte vi direkt till Folkets Hus och för några timmars bugg :) Kenneth börjar bli riktigt duktig. Är himla roligt att se hans framsteg och att han tycker det är skoj! Sen är det alltid lika kul att träffa dansfolket med :)

Gårdagskvällen (är det ett ord?) bestod av lite plugg och sen hann vi även med att se två filmer, jag och älsklingen. Kill Bill 1 och 2 blev det. Riktigt bra filmer faktiskt, förstår inte varför jag inte har sett dom innan!?! Idag har jag vart nere en sväng för ett möte på Liseberg och sen har jag och mamma shoppat upp några hundralappar var i Allum. Köpte bland annat ett par svart högklackade stövlar för ynka 149 (!) kronor! Det kallar jag ett kap. Har letat efter snygga stövlar att ha vid finare tillfällen två vintrar i rad nu utan framgång men nu så. När man som minst anar det hittar man ofta guldklimpar :)

Ska även berätta för er att Niklas på Lisberg har lovat att ge mig ett bra schema nu inför sommarsäsongen så att jag och Kenneth inte går om varandra utan hinner ses ordentligt i sommar. Kenneth ska ju antagligen jobba på Citymail och Citymails och Lisebergs arbetstider går inte riktigt ihop om man säger så. Men nu, tack vare Niklas, så funkar det rätt bra ändå och det är jag grymt tacksam över!! Ska iofs fortsätta leta jobb med ljus och lykta, drömmen hade ju varit och få något sommarjobb i Alingsås såklart, så håll tummarna för mig allihop!

Kvällens planer består i att plugga och träna fotboll. Uteträning idag, kommer bli roligt men också lite kallt är jag rädd. Nu ska jag sätta mig med mina engelska-glosor en stund innan älsklingen kommer hem ifrån skolan. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anton Ekstrand

Kan tänka mig att Kenneth ser oerhört dansant ut när han kör igång ordentligt på buggbanan. En fröjd för ögat kan tänkas!

2009-02-09 @ 22:16:39
Postat av: Robert K

Lycka till Kusinen =D Måste höras av snart!! :D

2009-02-10 @ 00:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0