14 månader ♥♥

Yes, idag firar jag och min älskling 14 månader. Hela 14 månader. Tänk att vi har varit tillsammans så länge! Det känns som om det var igår vi blev tillsammans, så nykär är jag fortfarande! Tack för att du finns älskling. Du gör mig så otroligt lycklig varje dag <33

Det börjar bli rätt lång tid nu. Jag minns för ett år sedan, exakt på dagen, då vi var hemma hos mina föräldrar och mamma sa någonting om vår tvåmånadersdag varpå Kenneth svarade, samtidigt som han pussade mig; Ja, har hon tur så kanske hon får två till. Hihi, sån är han min älskling. Spjuvaraktig och småretlig hela tiden. Nej, inte hela tiden såklart. Men han älskar att skoja och driva med mig. Och jag älskar när han gör det. Det var en av hans många egenskaper som jag föll för för lite mer än 14 månader sedan. Det värsta av allt är ju att jag går fortfarande på många av hans skämt, är så galet svårt att se när han luras ibland. Min mamma går till exempel på det varje gång. Men det är klart att jag har lärt känna han och hans skämt lite vid det är laget. Vi har ändå bott tillsammans i snart 11 (!) månader. 11 helt fantastiska månader :) 

Igår var, som jag annonserade i ett tidigare inlägg, Linda och Magnus hemma hos oss. Och det var en väldigt lyckad kväll om jag får säga det själv. Vi har alltid väldigt roligt ihop tycker jag, vi skrattar alla åt samma saker och det känns så avslappnat och skönt. Vi kollade på Let's Dance, åt god mat, spelade kort mm. Kenneth var riktigt roligt med :) Han är knäpp. Hihi. Älskar när han skämtar och har sig, han får mig alltid att skratta. Älskar till och med när han skämtar på min bekostnad, det känns som om att han gör det för att visa att jag är hans på något sätt och att han älskar mig. Det är så sött. Och roligt såklart!! Jag minns, för att ta ett exempel, en gång för några månader sedan när jag hade haft några av mina tjejkompisar här hemma. Jag och Kenneth stod i hallen och kramades och småpussades (som vi brukar göra) medan dom tog på sig sina ytterkläder och gjorde sig redo för att gå när följande episod utspelade sig:

Jag (med silkeslen röst): Jag älskar dig älskling.
K (svarar lika gulligt tillbaka): Jag älskar dig med.
Jag (fortfarande ömt och kärleksfullt): Du är så snygg.
K (med en nöjd min på läpparna): TACK.

Alla började skratta och jag låtsades bli irriterad när jag i själva verket fullkomligt älskade hans lilla skämt. Hihi. Så där håller han på min älskling. Han är så underbar.

Nej, nu får jag ge mig. Nu ska jag sätta mig och plugga engelska. Skippade min träning imorse för att jag måste få gjort den. Och sen så har jag lite ont i min ljumske med så jag tänkte att det var lika bra att stå över träningen idag. Hursomhelst. Jag skriver säkert ett inlägg eller två till senare under dagen. 


Glöm inte
- att kommentarer alltid uppskattas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0