Massor att berätta.

Ja-a, jag har som ni förstår hur mycket som helst att berätta om den här sommaren eftersom jag har varit så sjukt dålig på att uppdatera. Men om jag skulle försöka skriva ner allt som har hänt så skulle det ta flera dagar och antagligen kunnas ges ut som bok, så jag tror jag nöjer mig med att skriva och konstatera att det hittills har varit den absolut bästa sommaren någonsin! Det är något som vi verkligen kan slå fast. Jag kan även berätta att jag hädanefter kommer att bli bättre på att uppdatera. I takt med att temperaturen sjunker utanför fönstret kommer ni märka att mina inlägg kommer att öka i kvantitet. Jag är helt enkelt en för stor livsnjutare för att kunna sitta inne vid datorn när det är så fint väder ute. Så jag antar att det alltid kommer att bli en form av ofrivillig paus under somrarna här på bloggen. Men som sagt, nu är jag tillbaka och ni kommer att få se mer av mig och mina inlägg i fortsättningen!
 
Jag kan dock berätta lite snabbt om vad som har hänt i helgen :) I fredags var vi hemma och åt en god middag i kvällssolen på balkongen och drack lite vin. Igår, lördag, var vi hemma hos mina föräldrar i Lövhult och hjälpte dom bygga sin "nya" altan. De har nämligen rivit ner allt utan golvet och ska nu bygga upp den igen och göra den inglasad! Kommer bli jättefint tror jag! Så vi (läs: mestadels Kenneth) var som sagt där hela dagen igår och hjälpte till att bygga! Väldigt skoj! Jag passade även på att skura alla våra mattor, som vi tog med oss ifrån lägenheten, i sjön. Mormor gjorde alltid det när jag var liten och nu var det min tur. Väckte lite minnen, väldigt mysigt. Och rena och fina blev dom! Luktar så gott nu! :) 

Idag har jag och Kenneth vart ute och gått en spännande promenad med vår lilla älskling och snart ska jag iväg och spela första seriematchen efter uppehållet. Spelade ju en träningsmatch förra helgen som vi vann med 6-0 (jag gjorde 4 assist!) så jag hoppas att det går minst lika bra idag. Håll tummarna för oss! Hoppas ni blir nöjda med löftet om bättre uppdatering i detta inlägget och att ni har det bra allihop! Många kramar ifrån en mycket glad och mycket kär Evelina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0