Vi var väääldigt trötta igår...

...så trötta, att när vi gick och la oss så glömde vi att släcka sänglampan. Och det är inte lika illa som det låter, DET ÄR VÄRRE. Det måste vara en bedrift att kunna somna med den kraftiga ljuskällan bländande rakt ner i ögonen, det vill jag lova. Den sitter en knapp halvmeter ovanför våra huvuden och lyser verkligen skitstarkt. Den var till och med riktat rakt ner mot oss, inte vriden åt väggen som vi brukar ha den, och det gör nästan ont i ögonen att ha den tänd när den är åt det hållet! Men både jag och Kenneth var så extremt trötta igår så vi somnade alltså ifrån lampan. Det är helt sjukt. Vi måste ha somnat direkt när vi lade våra huvuden på kuddarna. Jag kan inte fatta det. Sen vaknade jag klockan sex imorse och trodde att solen hade ramlat ner på oss eller nåt. Helt galet. Jag hade inte heller satt in mina bettskenor (ja, jag har sådana) i munnen utan antagligen somnat med dom i handen. Har nog aldrig vart så trött förut.

Annars då, umgicks med min kära Åsa hela dagen igår. Var inne i stan och kollade lite och sen gick vi hem hit och kollade på film mm. Jag kan inte ha varit nåt särskilt roligt sällskap. Var dödstrött hela dagen igår, kändes som om jag gick runt i nåt sorts vakuum. Usch och fy. Men vi hade väldigt trevligt iallafall, har alltid roligt när vi umgås även om man inte gör något speciellt och det är så det ska va tycker jag :)

Förklaringen till vår extrema trötthet är bland annat att vi inte sov så mycket natten innan igår. Och nej, då syftar jag inte på att vi hade något snuskigt för oss hela natten, jag mådde faktiskt riktigt dåligt. Vaknade mitt i natten av en sådan otroligt smärta i mitt ena öra så jag trodde min sista stund var kommen. Har haft det här förut och läkarna vet inte vad det är. Mitt öra värker helt enkelt innuti och gör så förbannad ont. Det konstiga är att ytterörat samtidigt i syl-ömt. Kan inte nudda örsnibben utan att börja gråta och att nudda något annat är fullt otänkbart. Men, efter några tabletter och en värmedyna emot örat så började det lisa ganska snabbt och det är ju bra att det inte sitter i längre, det hade jag nog inte klarat. Frågan är bara vad det är!? Kan det hänga ihop med att jag börjar bli förkyld nu? Känner mig ganska hängig och nyser som en tok här hemma. Någon som har nån idé?

Hursomhelst. Trodde detta skulle bli ett kort inlägg för jag hade inte för avsikt att berätta om min mystiska öronvärk här på bloggen men det gick la sådär. Idag händer hursomhelst inte så mycket. Skulle träffat Emma i Gbg men har inte råd att ta mig ner dit :( Vi har det ganska knackigt här hemma med ekonomin nu. Jag har ju ingen inkomst så vi lever enbart på Kenneths studiebidrag, det är tufft speciellt när nästan halva det går åt till hyran.. Lägg därtill till alla andra räkningar och mat så kan ni räkna ut att det inte blir så mycket pengar över till nöjen... Men jag hoppas att det ska lösa sig nu, pratade med Alfa-kassan igår och nu börjar jag ju även få lite lön ifrån Liseberg igen. Skönt det. Men gud va jag kommer in på sidospår hela tiden. Ska inte klaga så mycket! Huvudsaken är ju att jag har Kenneth, eller hur? Det jag skulle ha sagt var att mannen min är och spelar tennis med en kompis nu och jag har precis städat toalettstolen, tråkigt kan det tyckas men det måste göras. Nu ska jag sätta mig lite med engelskan och sen är det träning ikväll som jag antagligen ska gå på :)

Jo, förresten. JAG KAN FORTFARANDE INTE LADDA UPP BILDER. Och inte får man någon förklaring eller hjälp ifrån blogg.se. Det här suger. Jag har massa fina kort som jag vill dela med mig av på bloggen!! Tänk om det aldrig kommer fungera igen!? :/


Kommentarer
Postat av: Annica Granberg

Hej! Jag svarade via min blogg men lägger svarar dig här med för garantera mig att du ser det!



Du får gärna maila mig till min mail så kan jag svara på dina frågor där!



Hälsningar Annica med valparna

2009-04-08 @ 22:12:37
URL: http://jackrusselvalp.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Hejsan!Du vet att vi hjälper er om det blir knapert. Pussar

2009-04-09 @ 14:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0