It´s always sunny in Philadelphia.

Jag såg ett avsnitt av den här serien häromdagen, för första och sista gången i hela mitt liv. Jag kan inte förstå hur en enda människa på denna jorden kan tycka det är bra!!? Det var det gapigaste och skrikigaste programmet jag någonsin sett. Hela programmet handlade dessutom om att en i gänget bajsade i sömnen och de skulle ta reda på vem det var. Hur sjukt låter inte det? Det var så fruktansvärt dåligt så jag mådde nästan illa. Jag kan inte fatta att det finns någon som kollar på det här programmet och blir road. Men det måste väl det finnas, annars skulle det väl inte sändas i tv!? Är det någon mer än jag som har sett det? Finns det någon därute som skulle säga att det är bra? Jag tror inte det. Jag skulle aldrig få för mig att se ett enda avsnitt till, jag hade inte klarat av det. Fy f*n va dåligt rent ut sagt. Hur i all världen kan tv4 visa sån skit??

 

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: karin

Har sett programmet många gånger och tycker det är väldigt bra. I klass med t ex the 70´s show. Så lilla Evelina, jag förstår inte hur du kan gilla allt på din blogg och du förstår inte detta. Jaha, där ser man. Människor är olika.

2009-05-04 @ 17:46:16
Postat av: Anonym

Har sett programmet många gånger och tycker det är väldigt bra. I klass med t ex the 70´s show. Så lilla Evelina, jag förstår inte hur du kan gilla allt på din blogg och du förstår inte detta. Jaha, där ser man. Människor är olika.

2009-05-04 @ 17:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0