Torsdagskväll

Japp, ännu en dag har gått. Den har vart bra. Har egentligen inte så mycket att skriva känner jag. Jag har tränat fotboll nu ikväll iaf, det gick bra! Var riktigt roligt :) Har även kollat på favoritprogrammet Hell's Kitchen som vanligt. Har dammsugit, pratat med Niklas ifrån Liseberg (fick ett gryyymt schema, reserv varje dag hela julsäsongen!! Underbart!), läst bloggar osv osv. Känns som jag inte gjort nåt av värde, har knappt pussats med Kenneth ju. Han har jobbat ganska sent, sen parkerat sig vid datorn och pluggat hela dagen. Men jag förstår han, provet närmar ju sig med stormsteg. Det är ju nu på lördag. Han är så nervös stackaren, det syns på han. Hoppas det går bra för honom!! Jag håller alla tummarna ja kan för att han ska höja sig till 2,0 så han kommer in på läkarlinjen i Gbg till våren :) Men fixar han det inte nu så gör han det nästa gång. Det vet jag. Jag tror på dig älskling.

Det var allt för nu, kommer med ett lite mer kreativt inlägg imorgon hoppas jag.
Nu väntar sängen :)


Kommentarer
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

Vad bra! :)



Jo jag ska göra det snart :) har några stycken sådan som ska läggas ut.. Men inte riktigt hunnit!

Men det kommer :)

2008-10-24 @ 00:04:47
URL: http://sussie.blogg.se/
Postat av: saraH

Ja de är bra..:) Men det är bara så himla roligt att kolla på, vad man garvar alltså:) Jadu, inte lätt att veta vad man ska bli, jag är vilsen som bara den i det..:( KRam

2008-10-24 @ 09:56:52
URL: http://sarahart.blogg.se/
Postat av: Emmelie

De jag menade med för sent va att jag gärna ses liksom rätt tidigt.. typ 5 kanske o hyr film o allt de där, sen lagar mat o så har vi tid på oss o umgås innan jag blir trött. Puss

2008-10-24 @ 11:08:10
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Mary

Jo visst är det trevligt :) Nu när jag fått ny dator så kommer det komma lite oftare hoppas jag på :) Snart hoppas jag att vi ses igen, vi får väl se till att bestämma en dag vi ska ses på :) Puss

2008-10-24 @ 13:45:14
URL: http://www.maaarys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0