Måndag

Dagen har varit mycket trevlig :) Har vart i Gbg och shoppat lite med Sissi och Lukas, myys. Var bland annat på Buttericks och letade kläder till Halloween. Jag och Kenneth ska ju med Sissi, Emil och Ulf upp till Tidaholm för att gå på halloweenfest och då måste man tydligen vara utklädd. Vet inte om jag gillar det där riktigt men.. Sissi köpte iaf en dräkt till sig och en till Tony (hennes ragg eller vad man ska kalla det). Jag däremot hittade inget av direkt värde. Hittade en snygg och billig prästdräkt till Kenneth, den tror jag på. Eller en romardräkt som var lite dyrare. I så fall skulle jag kunna vara en romarinna, hittade en dräkt som var någelunda snygg... Men jag vet inte. Känns onödigt att lägga ut för mycket pengar på dräkter, blir lite snål när det gäller sånt. Jag menar, så mycket pengar har vi inte så man kan strö dem runt sig och man kommer väl ändå bara använda dräkterna en gång? Hmm, jag får kolla vidare i lite fler affärer innan jag bestämmer mig, helt klart. Vill hitta nåt till mig själv som jag fastnar för lika mycket som Kenneths prästoutfit. Haha. Vi får se hur det här kommer sluta ;)

Köpte även födelsedagspresent(er) till min kära far som fyller 59 år imorgon. Det är helt sjukt, 59 år! Låter väldigt gammalt tycker jag men han ser betydligt yngre ut än så! Han är smal och smärt, har fortfarande tjockt hår och har precis börjat få gråa stänk i det. Är ganska stolt att ha en sån krutpappa! Han och min mamma ser ungefär jämngamla ut, trots att hon är tio år yngre. Och då menar jag INTE att du ser gammal ut mamma, om du läser det här ;)  

Vad det är för present tänker jag inte berätta förrän imorgon, vill ju inte att någon ska tjalla för pappsen! Men jag blev riktigt nöjd, så mycket kan jag säga iaf :) Så imorgon blir det kalas hemma hos mina föräldrar. Trevligt! Hoppas på en smarrig prinsesstårta och kanske en kanelkrans som jag kan sätta tänderna i. Känns som om det är okej att vara onyttig när någon fyller år, det är ju trots allt inte så ofta man går på kalas.

Ikväll ska jag träna core och bodystep på hälsostudion. Spinningpasset som jag och min älskling tänkte gå på var tyvärr fullbokat. Får boka tidigare nästa gång! Så ikväll blir det först core tillsammans med Sissi och Kenneth och sen bodystep med Sissi medan älsklingen gymmar lite. Är sjukt opepp på att träna just nu, är seg efter en dag i stan men det ger väl sig. Nu tänkte jag slappa framför teven ett tag och ladda upp batterierna. Ha det underbart allihopa :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken härlig header!

Den var mycket mer inbjudande och fängslande så iaf jag ville läsa mer på bloggen :) (kom först till den gammla via din komentar)

Nu finns det ett nytt makeup inlägg att kika på, vill du ha koll på när dom dyker upp så finns jag ju på bloggkoll oxå :)

Härligt med en dag av shopping i Gbg!

Hoppas allt är bra med dig!

Hade

2008-10-20 @ 17:25:42
URL: http://myzjojo.blogg.se/
Postat av: Sanna

Nej asså, inga dolda avgifter, man får typ gör erbjudanden och värva vänner, så får man presentkort hem i brevlådan när man uppnått en viss poäng :) Så har man tid över, som jag hahah, så är det absolut värt det. Okeej, kan fatta du är nervös, men man får göra det hur många gånger man vill va? Bara att det kostar varje gång, kan ju vara bra att ha det om man ska söka in till grejer och sådär. Klart du pallar att gå dit. MRL - Mage. Rumpa, Lår :) PUSS

2008-10-20 @ 17:43:51
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja då är vi två, det är det bästa jag vet!

2008-10-20 @ 17:48:25
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack, första skoldagen var över all förväntan.

Såg i ditt inlägg att du letar haloween kläder.

kan rekommendera sidan

www.eliteladies.se tror jag de är.

har riktigt roliga kostymer.

Trevlig kväll

2008-10-20 @ 18:12:31
Postat av: Sofia

Sv: jaa det blev jättebra, kanske inte så stor skillnad men ändå :)

2008-10-20 @ 18:53:38
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: celia

Tack:) det är tibetansk spaniel:)

Fin blogg:)

2008-10-20 @ 20:12:10
URL: http://ceeelia.blogg.se/
Postat av: saraH

Jadå, det var hiiiimla varmt så vi kunde inte göra så mycket annat än att bada, men det var skönt. Vi hade grymt kul... Träffade massor roligt folk, så det var en oförglömigt resa. Utelivet i alanya var ju helt galet..;)

2008-10-20 @ 20:26:14
URL: http://sarahart.blogg.se/
Postat av: josse =)

Sv: Jag dansar i en grupp som heter funkykidz, det är som street kan man säga =D



ha en bra kväll!

2008-10-20 @ 20:55:53
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

sv: åh va kul att shoppa!

2008-10-20 @ 21:04:40
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Angelica L

God morgon :D

Kram

2008-10-21 @ 07:51:24
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: caroline

tack söta du =)



Skjorta - H&M

Jeans - Fornarina =)

2008-10-25 @ 11:58:23
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0