Dum dator

Jag har en dum dator. Helt utan anledning, när jag bara sitter och läser igenom texten som jag precis skrivit, så förvinner den! Jag rör inte ens datorn, jag nuddar varken den eller musen. Helt utan förvarning hoppar datorn tillbaka tre sidor av sig själv, det är som jag tryckt tre gånger på bakåtknappen. Det är inte första gången det blir så här heller! Varför gör den så mot mig? Blir så lack. Nu orkar jag verkligen inte skriva om allt igen. Men kort sagt: Idol 2008 = SKIT. Mycket sämre kvalité bland de tävlande detta året. Lars, Johan, Robin B kan inte sjunga. Lars bra artist dock. Loulou sjunger nasalt och Anna är överskattad. De enda som verkligen förtjänar sin plats i finalen och de jag kommer hålla tummarna för i fortsättningen är Alice och Robin E. Dom är grymma och sjunger riktigt bra. Heja dom! :)

Nu ska jag kolla på Svensson svensson tänkte jag och samtidigt gå och pussa på min älskling. Har vart på stan med mamma och Sissi idag och spanat in den nya gallerien i stan, Storken. Köpte ett snyggt linne och hittade även en maskeraddräkt som jag blev väldigt nöjd med. Skönt det. Kanske lägger in en bild eller två imorgon på mina nya fynd :) Jag och älsklingen har även sett på film, Sagan om Konungens Återkomst och han har lagat en god middag till mig och mamma, couscous, mums :) Det var allt för mig i nuläget! Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tack för en underbar middag:) Säg till Kenneth att han får gärna bjuda middag fler gånger. Puss och kram

2008-10-30 @ 00:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0