Inget högskoleprov för min del..

Nej, det blev ju inte så. Igår var inte en av mina bästa dagar om man säger så. Grät nog 50 % av dagen. Förstår inte vad det är med mig ibland. Bråkade tillochmed med älsklingen och det gör verkligen ont i mig. Jag kan inte förstå att två personer som älskar varandra så mycket kan bråka överhuvudtaget? Men jag mår inte direkt bra just nu, det kan väl vara en anledning antar jag. Blir så ledsen för ingenting ibland. Sen var Kenneth sjukt nervös inför provet med och ja.. Det kan väl oxå ha spelat in, förstår att han inte kan ha lika bra tålamod med mig då. Men vårt bråk gick över ganska fort ändå, tur det. Somnade sams och morgonen blev hur mysig som helst. Jag tog fram ett gammalt brevpapper innan jag somnade och skrev ett kärleksbrev till min älskling, som jag la på köksbordet i ett fint kuvert. Gjorde även en liten present (överraskade honom med  toblerone som ja la i micron). Hihi. Tänkte att han behövde lite extra peppning inför provet :) Och han blev jätteglad! Underbart att göra en annan människa så lycklig :) Sen var jag med uppe nu hela morgonen, stöttade, peppade och letade fram saker som han inte hittade. Älskar när jag har lite mer koll på vad han gör av sina saker än han själv. Hihi, känns som jag behövs då!

Jag gick och la mig vid ett igår men somnade inte förrän kvart över tre typ. Då tittade ja på klockan sista gången. Hatar att ligga och stirra i taket så. Sen vaknade ja vid sex med och kunde inte somna om. Så denna natten känds vääääldigt lång. Men ja va inte i närheten av att börja gråta iaf och det känns faktiskt mycket bättre idag. Men det blev som sagt inget prov för min del. Tyvärr. Orkade helt enkelt inte. Får göra det nästa gång för jag tycker faktiskt att det skulle vara lite skoj att testa! Men nu änns det som att allt är på väg åt rätt håll igen, får hoppas det håller i sig. Ska hem till mina föräldrar idag och vara där hela kvällen. Vet inte än hur Kenneth gör angående festen men han får bestämma helt själv, såklart. Tror faktiskt inte han kommer gå. Han vet att jag inte mår direkt bra nu och då säger han att han inte vill lämna mig, att han inte har nån festlust. Men vi får se som sagt. Han är underbar, no matter what.

Men som sagt. Kenneth gör högskoleprovet just nu och jag kan inte hjälpa honom på något sätt. Men jag håller alla tummarna i hela världen för att det ska gå bra och jag tänker på honom varje minut, varje sekund. Älskar dig mest av allt Kenneth, det kommer gå bra idag, det känner jag på mig. Jag tror på dig älskling.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är också sjukt ovig, men det gick bra ändå, man tränar ju bort sin ovighet, jag tyckte att yogan var bättre än body balance. Så kör på gumman. Nej agron får stanna hemma med voffsen, vetP inte hur länge det blir att vi håller på och han kan inte vara själv så länge. Puss.

2008-10-25 @ 13:09:37
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Mjo de e synd, vet inte säkert när jag ka¨n nästa gång, särskillt inte utan killar o de va ju de som va själva grejen. Men men inte mkt o göra. krypa på dig gumman.

2008-10-25 @ 13:41:00
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Petrich

shit!! hur kunde du sluta?!

2008-10-25 @ 14:11:00
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: caroline

Det är klart, alla borde bry sig lite mer =) Vi bokade med sta travel! Vi var olika på varje ställe men i usa 2 månader plus att vi åkte över till canada och mexico under den tiden. 1 månad i Nya zeeland. 4 månader i australien. 2 veckor i thailand. en månad i kina. 3-4 veckor i indien och 2 veckor i sydafrika och 2 dagar i qatar =) hehe. Ungefär alltså=) Nya zeeland är det mest underbara i världen... hoppa över.. hmm jaa det beror ju helt på. Men jag vill ju inte hoppas över något under min resa för att har varit en upplevelse men man ska tänka på att inte pressa in för mkt utan njuta mkt också. Inte göra en mass "typiska" turistgrejer utan kolla upp annorlunda saker. Höra med lokalbefolkning osv :D hoppas du blev lite vettigare av det här haha. Jag försökte få med så mkt som möjligt men man hade kunnat skriva en novell av allt haha =) Kramar gumman

2008-10-25 @ 14:19:15
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0