Fullt upp

Ja, precis som rubriken hintar om så har jag haft fullt upp sen sist.
Förlåt för dålig uppdatering!

Det följer härmed en kort resumé om helgen och dess händelser.

Lördag: Det blev ju som sagt inget högskoleprov för min del. Känns som om det var rätt beslut att ta. Jag mådde inte tillräckligt bra helt enkelt och hade inte kunnat prestera som jag hade velat. Jag åkte istället hem till mina föräldrar på dagen och åt thaimat. Myys. Kenneth däremot, han gjorde provet. Mellan 08:30 och 16:20 satt han och slet stackaren. När provet var klart åkte han hem och sov lite för att sen överraska mig och komma ut till Lövhult. Underbart :) Vi tillbringade kvällen tillsammans med mina föräldrar, åt god mat (potatisgratäng och fläkfilé), spelade kort och skrattade så tårarna rann. Riktigt, riktigt roligt! En toppenkväll! Kändes helt underbart att vara hemma hos familjen, skönt att vara med de personerna man älskar mest i hela världen när man inte mår riktigt bra. Bara ta det lugnt utan några krav. Vara precis som man är. Skönt. Vi spelade Hjärter, sjukt roligt kortspel som jag lärde mig i Turkiet i höstas. Vi lärde mamma och pappa och samtidigt fick jag friska upp minnet lite. Har ju inte spelat det sen dess! Hursomhelst. Vi hade sååå kul! Pappa var helt galen, så retlig så det fanns inte. Han vann ganska rejält och det var han inte sen att påpeka. Men det lät mer som "Åå vad jag får dåligt samvete nu..", "Jag skäms när jag får ge dig den här (spader dam) men va ska jag göra.." "Jag hade gärna förlorat, är så tråkigt att ni ska göra det.." osv osv. HAHA. Sjukt kul. Mamma är ju alltid mamma och ja, ni som vet hur flummig min familj är, ni förstår att vi hade väldigt skoj. Sjuukt roligt. :) Vi sov över jag och Kenneth, härligt att ligga och knö i min gamla 90-säng :) 

Söndag: Gick upp, åt frukost sen tittade vi på en film ifrån när jag, mamma, pappa och min syssling Emmelie var på Borås Djurpark 1992. Den är ett riktigt guldkorn, hade platsat i Americas Funniest Home Videos när som helst, lätt dessutom! Sen åkte vi hem till oss för vid ett väntades det storfrämmat. Kenneths fyra vänner skulle nämligen komma och spela Magic hos oss då. Och de gjorde dom. David, Carl, Johan och Anton. Mycket trevligt! Gillar som sagt Kenneths vänner. Men ni kan gissa att jag kände mig som en liten hönsmamma hela dagen med fem karlar i huset. Men det gick riktigt bra! Hade väldigt roligt :) Johan gick segrande ur striden medan Kenneth kom på tredje plats. Inte illa pinkat! :)

Måndag: Vi har haft en riktig mysmorgon idag jag och Kenneth. Älskligen väckte mig klockan nio med frukost på sängen och en film, så mysigt att vi har tvn i sovrummet med så vi kan ligga kvar i sängen läänge. Gick nog inte upp förrän två ;) Nu ska vi äta middag och sen ska vi iväg och träna. Blir bodycombat och core för mig idag och gym och core för Kenneth. Så vid halv sex ska jag möta Sissi utanför Hälso. Så det var allt för mig för tillfället, uppdaterar nog senare ikväll :)

...Hur det gick för Kenneth på provet? Han fick 106 poäng. Vi hoppas på 1.9 och att det räcker för att komma in på läkarlinjen i Gbg till våren. Jag är sjukt stolt över dig min älskling <33

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi! Så min bror har varit och hälsat på hos dig? =) Känns så konstigt måste jag säga =P Härligt att höra att du hade en trevlig helg! Ta hand om dig så hörs vi! Kramar från England!!!

2008-10-27 @ 17:08:46
URL: http://www.nogg.se/sladhundsliv
Postat av: Emmelie

haha den filmen äger.. så snygg är jag åxå i mina gula hängslebyxor när jag står o gnäggar.. o du som bara grinar ;) haha MÅSTE se den snart

2008-10-27 @ 17:43:51
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Sofia

- det är 16 cm. men där är med en förlängningskedja så man kan göra det större om det behövs :D

2008-10-27 @ 20:25:29
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Victoria

har inga direkta planer, blir väl mest till att plugga och slappa och så är det ju halloween till helgen :)

2008-10-27 @ 20:25:55
URL: http://victoria.blogg.se/
Postat av: Mary

Ja, det är ju bra att betala dem :) Men vad tror du om någon dag nästa vecka? Låter som en mysig helg. Ska hålla mina tummar för Kenneth också när det är dags :) Puss

2008-10-27 @ 20:26:25
URL: http://www.maaarys.se
Postat av: Malin

Det är bara toppen med mig! Kom precis in från en kvällspromenad med Rocco! Var helt fantastiskt ute; kallt, stjärnklart och så fantastiskt fint uppyst nere vid kanalen! Dessutom var Rocco jätteduktig så det var helt fantastiskt. Är ett sånt där tillfälle man vill stoppa på flaska och ta fram en regnig och blåsig dag (det är gott om sådana här)!!! =) Hur är det själv? Kramar!!!

2008-10-27 @ 20:30:56
URL: http://www.nogg.se/sladhundsliv
Postat av: Emmelie

Vi kan la ses o kolla på filmen ngn gång i veckan? jag har inte den filmen om uppgången :S vet inte om den finns kvar ens :(

2008-10-27 @ 20:38:00
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

Det beror på vad man har för textstilar inlagd i datorn.. om du inte ser den , så har du det inte inlagt i din dator..

2008-10-27 @ 20:44:48
URL: http://sussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0