Duktiga!

Nu har jag och min älskling precis kommit hem ifrån Hälsostudion :) Vi har vart riktigt duktiga idag! Kenneth fick med mig på spinning och core, en bragd bara det om ni frågar mig. Var så nervös innan! Ja är sjukt otränad nu mot vad jag brukar va, blir lätt så när man jobbar på Liseberg och inte ens hinner bugga eller träna fotboll. Hursomhelst så ska vi ju börja träna bättre och ta hand om oss och det började riktigt bra! Var hur kul som helst :) Spinningpasset kändes lite för kort dock så nästa vecka tar vi nog och kör spinning en timme innan coren. Sjukt härligt att vara igång nu! Hoppas det fortsätter såhär. Imorgon är det bugg som gäller, på onsdag ska Kenneth träna med några kompisar så jag hoppas och tror att Sissi vill gå med mig på lite step då..? Vill du det Titti? :) Och sen är det fotbollsträning på torsdag. Det enda dumma är att jag fortfarande inte är riktigt frisk. Har vart snorförkyld så länge nu, så tråkigt. Vi får hoppas det blir bättre av lite träning istället!! Nu ska vi hoppa in i duschen, ha det underbart allihop!

puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

duktigt.. core är kul men jobbigt!

2008-10-14 @ 09:34:11
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad duktiga ni varit då :) Kanske jag med borde komma igång igen haha. Man mår så mycket bättre när man är igång. Puss å kram

2008-10-14 @ 17:39:43
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0