Ny dag, ny vecka.

Tack för alla söta kommentarer angående mitt förra inlägg. Det värmer ska ni veta. Tack även till alla underbara jobbarkompisar som visar sitt stöd och speciellt till dem som tröstade och tog hand om mig i fredags. Bland annat Olle, Nina, Tom mm. Ni är guld värda. Tänkte skriva ett långt och argt (ledset) inlägg om det hela idag eller imorgon men jag tror jag struntar i det. Känns inte som om jag behöver få ut det längre. Men ni ska veta att det här inte är en engångsföreteelse och det är inte bara mig han säger sådana här saker mot. Vet flera andra som också har fått sig en skopa då och då. Men för att jag är såpass glad och skojfrisk människa så får jag stå ut med en hel del och ta många "skämt". En gång i somras till exempel, när jag och Mats stod i ett spel tillsammans med en annan tjej på avdelningen,
utspelade sig denna lilla konversation:

Mats till pers 1: -Du är änna blivit tjock. 
Jag: -Nej, det har du verkligen inte blivit.
Mats till mig: -Ska du säga, du lägger ju på dig till varje säsong.

Hur kan en chef säga så? Det är för mig en gåta. Det borde inte vara okej. Det ÄR inte okej. Men bara för att han är chef så skrattar alla till och låtsas att det är kul, vilket gör att han tror att han är rolig och kan fortsätta hålla på på det här sättet. Egentligen borde man göra någonting åt det men jag har varken lust eller ork till detta, inte just nu iallafall. Det skulle få bli när jag mår lite bättre isåfall, men vi får se.

Hursomhelst. Idag ska jag in till stan och träffa världens bästa Olle. Vi ska gå på julmarknad i Haga var det tänkt, ska bli väldigt mysigt. Tråkigt bara att jag försov mig imorse. Men jag var så fruktansvärt trött. Kunde inte hålla upp ögonen när klockan ringde. Så jag snoozade en gång och sen vet jag inte mer förrän jag vaknade nu. Usch. Men det har vart en jobbig vecka så jag tror att jag behövde sova. Kenneth, som jag faktiskt inte nämnt något om i detta inlägget än, jobbar idag precis som vanligt. Men när han slutar kommer han in till stan och möter upp mig och Olle. Sen blir det lite shopping (tänkte hitta de sista julklapparna) och sen går vi antagligen på niobion och ser någon mysig film. En riktig heldag i Gbg kan man säga! Så jag får vänta med era kommentarer tills imorgon, tyvärr. Har lite bråttom, mycket som ska fixas och donas. Ha det bra och glöm inte: Följ min blogg med bloglovin.

NU - Duschen.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hälsa Olle ifrån mej. En sån chef vill ingen ha. Om du känner att du orkar gå vidare med detta senare så ska du veta att vi ställer upp till hundra procent. Finns många vägar man kan gå. Men ha nu en trevlig dag med både Olle och Kenneth. Puss älskar dej:)

2008-12-08 @ 11:13:31
Postat av: Linda

Vinn ett spel i min blogg=)



Svara gärna på frågan vart du bor med;)

2008-12-08 @ 18:42:13
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Öfversten

Du är ju världens finaste tjej :)

Jag kommer alltid ställa upp för

dig om det skulle behövas. Säg bara

till så kommer jag snabbare än blixten.

Saknade dig på jobbet idg by the way!

Pussisar Ems!

2008-12-08 @ 23:41:58
Postat av: Erica

Svar: - Hehe, okej.. godmorgon! ;)



- USCH, vilken hemsk chef!!! =/

2008-12-09 @ 11:33:58
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0