Mysmorgon

Idag har Emmelie vart här en sväng och ätit frukost och kollat på Björn Gustavssons nya film; Ett livsverk. Otroligt roligt namn förresten med tanke på att materialet bara är samlat ifrån det senaste året typ, efter det att han blivit känd. Så man känner igen det mesta men vad gör det? Sjukt bra hur som helst. Alltid lika trevligt att träffa syssling med. Hon är stor som ett hus nu, har redan gått över flera dagar. Stackaren. Men jag tror det tittar ut en liten kille imorgon! Vi får se om jag har rätt ;) Jag var även uppe och åt frukost med min älskling idag precis som vanligt. Så mysigt :) Han klippte sig igår förresten! Blev skiitsnyggt såklart.

Igår jobbade jag på Lisberg hela dagen och det ska ja göra idag med. Har redan bett om att få sluta en timme tidigare så jag hinner hem till Hell's Kitchen, vi får väl se hur det blir med det. Hoppas det går vägen! Då hinner jag även mysa med min älskling när jag kommer hem. Igår sov han som en stock. Han gick och la sig vid sex och sov runt tills imorse. Det behövde han. Han har vart så trött det sista så jag hade inte mage att väcka honom :) Har inte så mycket mer att skriva nu. Ska snart iväg till tåget och innan dess ska det hinnas med en hel del. Så nu - denna ljuvliga stress!  

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag gissar att Emelie får en liten tjej! Så gott att han sov runt då är han piggare ikväll. Puss

2008-12-11 @ 14:17:45
Postat av: Eveline

sV; har lagt till dig nu :)

2008-12-12 @ 18:55:05
URL: http://evelinehaugaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0