Väldigt kär och väldigt glad!!! :)

Jättedålig uppdatering här på bloggen nu, jag vet. Var flera veckor sedan jag uppdaterade sist! Men tiden räcker helt enkelt inte till nu när jag går i skolan hela dagarna. Ska försöka skärpa mig snarast. Saknar att skriva av mig här på bloggen!

Kan ju iallafall berätta för er alla att jag trivs helt underbart bra i skolan! Roliga ämnen och världens bästa klass! Känns verkligen helt rätt än så länge, är så glad att jag kom in! :) :) Och en annan sak: JAG HAR VÄRLDENS FINASTE POJKVÄN!!! Vi firar 21 månader idag för övrigt, inte dåligt det inte! Är så otroligt lycklig med dig Kenneth! Du får fortfarande det fortfarande att pirra i hela kroppen på mig, jag är tokkär i dig Kenneth! Du gör mig till världens lyckligaste tjej, tack för att du finns :)

Man skulle helt enkelt kunna säga att livet leker just nu!



Jag älskar dig mest av allt. 


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det låter som du trivs med livet:) Och att du har världens bästa kille det vet vi. Pussar och kramar från lilla mamma

2009-09-22 @ 11:57:50
Postat av: anonym

herre gud! har du något eget liv? vi vet att du e kär, men något annat roligt har du väl att komma med? börjar bli liiite jobbbbigt!

2009-09-29 @ 14:31:50
URL: http://anonym

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0