Grattis till vår lill-kille! :)

Japp, idag fyller faktiskt vår lilla älskling hela sex månader!! Det är inte klokt vad tiden går alltså. Tänk att han redan har bott hos oss i fyra månader, det är galet. Och han har blivit så stor! Och detta måste ju firas, eller hur? Han fick två fina leksaker (inslagna såklart och han blev nog gladast för inslagningspappret) och lite godis. Hihi, det kan tyckas att vi är jätte-fjantiga men det är ju vår lilla bebis ;) Världens duktigaste och finaste bebis dessutom. Jag har aldrig vart med om att en valp har vart så duktig när han har vart så liten! Han blev rumsren jättefort och är redan otroligt lydig och världsvan. En hejare på att åka bil, båt, gå i stan, springa lös på landet mm mm :) Han är minst sagt perfekt. Så stort grattis till dig idag Ludde!




Såhär liten var du när du kom till oss, det är inte klokt vad
du har växt! Vi älskar dig så mycket Ludde <33


Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh, vad söt hund! :)

2009-09-01 @ 23:25:14
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Grattis lilla Ludde! Han är så fin. Ni kan vara stolta över honom. Kramar

2009-09-02 @ 09:26:48
Postat av: Sanna

Sötnosen :)



guud vad förvånad jag blev när jag såg dig i morse, var dödsstressad till tåget för jag hade inget kort och var skit sen, jag ville så så gäärna stanna och prata :( Kan vi inte ta en fika nån dag?



Du är gudomligt söt, första jag tänkte efter jag såg att men oj det är ju Evve :)

2009-09-02 @ 22:19:14
URL: http://spetan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0