En positiv dagens!

Humör: Väldigt uppåt. Nyförälskad och pirrig. Känner mig så glad och har en total känsla av ren och skär lycka i hela kroppen :)

Gjort:
En massa saker, klippt mig och sökt jobb bland annat (läs mitt inlägg nedan!)

Planer:
Som sagt, ni får läsa mitt inlägg här inunder. Men det blir bl.a. bowling ikväll :)


Ser på: Min datorskärm just nu. Och solen som skiner utanför fönstret. 

Lyssnar på:
Gyllene Tider faktiskt. Vårkänslorna bara spirar!!

Läser:
 Lite olika bloggar och ett sms av min älskling <33  

Dricker:
 Har ett glas vatten stående brevid mig men har inte mer än smuttat på det än.


Äter:
  Ingenting, kanske borde bli dags att tänka på vad det ska bli till middag?

Bästa:
 Vädret, helt klart! Älskar när det börjar kännas som vår, även om det inte nödvändigtvis är det. Jag är definitivt ingen vinter-människa, går nästan i ide på vintern. Ge mig sol och vår så piggnar jag till och allt känns genast mycket bättre!

Sämsta:
 Har en otroligt träningsvärk efter mitt core-intervallpass i förrgår. Sjukt stela lår och rumpan gör ooont. Men det är ingen dålig smärta, känns underbart att ha rört på sig! Gillar träningsvärk :)

Väder: Soligt och friskt. 5,5 grader plus ute nu för att vara exakt. Underbart!!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Nu får vi snart ses så jag får se hur du blev i håret. Man gillar väl inte träningsvärk:( jag har det i axlarna för jag har borrat så många hål i isen. Och jag gillar det inte. Aj aj det gör ont. Kramar och pussar

2009-01-12 @ 10:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0