Dagens!

FÖRHÅLLANDEN
[  ] Jag är singel
[X] Jag är i ett förhållande.
[  ] Jag är förlovad.
[  ] Jag är gift.
[X] Jag har sagt "jag älskar dig" till någon och menat det.
[X] Någon har sagt "jag älskar dig" till mig.
[  ] Jag har varit på en blind date.
[  ] Jag har blivit dumpad oftare än jag själv har varit den som dumpar.
[  ] Jag saknar någon just nu.
[X] Jag är rädd för att bli övergiven.
[  ] Jag har varit otrogen i ett förhållande.
[  ] Jag har skiljt mig.
[X] Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig.
[  ] Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit.
[  ]  Jag har sagt att jag inte älskade någon och ljugit.
[X] Jag har sparat något från ett gammalt förhållande.

Eftersom det har varit lite dålig uppdatering här på bloggen det senaste, och säkert kommer vara det i någon dag till, så slänger jag in en dagens lista som en kompensation :) Idag har vi hjälpt Kenneths bror Stefan och hans flickvän Anna att flytta. De lämnar sköna Alingsås för att nu bosätta sig i den stora staden Göteborg. Märkligt kan det tyckas men riktigt roligt för dom iallafall! ;) Nu ska jag och älsklingen plocka ner vår julgran (ja, vi vet att vi är lite sega) och sen ska det lagas mat. Potatisgratäng och fläskfilé står på menyn. Ska bli gott! Så därför lämnar jag er här och nu. Hoppas ni har en riktigt trevlig lördag allihop! :)

Kommentarer
Postat av: Jess

va härligt! Jag ska ocks¨å sticka till afrika i framtiden, men till tanzania tror jag :)

Jo här är allt bra också, själv dåÅ? :D

2009-01-17 @ 17:12:14
URL: http://jessljungberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

jaa vi var kungar! vi ses på träning om 45 minuter,haha.

2009-01-19 @ 17:46:13
URL: http://soffiemartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0