Min manliga sida.

Nu bär det strax av mot Lövhult och hem till min föräldrar för en dag fylld av välbehövligt plugg. Har ju muntlig bokredovisning på engelskan ikväll och när Kenneth sitter här hemma och tenta-pluggar så tycker jag det känns lite dumt att gå runt och prata högt för mig själv. Sen tror jag han kan behöva en heldag till att bara plugga, visst det kan han göra när jag är hemma med men det blir ändå alltid att man stöter på varandra, tar en pusspaus, lagar och äter mat ihop extra länge osv. Så det här blir nog bäst för båda parter! Ska dessutom bli mycket trevligt att hälsa på min underbara föräldrar :) Förresten, nu är det bara två dagar kvar till Kenneths tenta och fyra dagar kvar tills vi åker till Thailand! Ska bli så otroligt skönt att få komma bort ett tag!! Jag slänger in en liten lista nu med, denna gången handlar det hur mycket man jag egentligen är :)

MIN MANLIGA SIDA
[  ] Ljugit om hur mycket jag har druckit?
[  ] Ätit en blodig stek?
[  ] Läst en biltidning?
[X] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?
[  ] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
[  ] Skött grillen under en grillfest?
[  ] Läst en bok av Jan Guillou?
[  ] Läst ett nummer av slitz?
[X] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?

[  ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
[X] Gått på en Ulf Lundell-konsert ?
[X] Sett alla Die Hard-filmerna?
[  ] Sett alla Rocky-filmerna?
[X] Diskuterat bröst?
[  ] Gjort lumpen?
[X] Läst Nick Hornby?
[X] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
[  ] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?
[  ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?
[X] Lagat någonting på egen hand?
[X] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?
[X] Tävlat i att dricka öl?


Kommentarer
Postat av: jennie

Ja det har jag , har inte änvänt den så flitit än bara , hehe.. jotack det är vell bra med mej, hur är det själv:)?

2009-02-25 @ 11:47:48
Postat av: Anonym

Ja det har jag , har inte änvänt den så flitit än bara , hehe.. jotack det är vell bra med mej, hur är det själv:)?

2009-02-25 @ 11:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0