Imorgon bär det av!! :D

Imorgon åker vi till Thailand!!! Ska bli så skoj!! Men jag är mäkta nervös idag, har inte börjat packa på allvar än! Känner mig lite stressad. Jag brukar som sagt alltid packa flera veckor i förväg. Men nu har jag ju Kenneth till hjälp så det ska nog gå bra idag iallafall :) Kenneth ja. Han gjorde ju sin tenta igår och var relativt positiv igår när han kom hem. Så nu håller vi tummarna! Hoppas han klarade den. Han kom hem ett x antal timmar tidigare än vad jag trodde dock så min plan gick i stöpet. Men jag hann plocka iordning i lägenheten iaf och diska all disk. Och min andra överraskning blev till en succé! Jag köpte ett jättefint fotbad till honom igår så när han kom hem stod det ett stort paket mitt på köksbordet. Han blev riktigt överraskad. Hihi, jätteroligt att göra sådana överraskningar till den man älskar :) Det ingick även en behandling i överraskningen så när vi kollade på Let´s Dance gjorde jag ett fotbad till honom med fotsalt i och sen filade jag hans fötter, klipppte hans naglar mm. Verkligen hur mysigt och hur lyckat som helst!!! Dessutom hade Kenneth hyrt film på hemvägen och inte vilket fim som helst utan kärleksfilmernas film, Titanic. Den är otroligt bra, verkligen i en klass för sig. Så gårdagen var riktigt, riktigt lyckad och jag kan ärligt säga att jag är lyckligare nu än någonsin!! Är så otroligt kär i dig Kenneth, det är så häftigt att känna så här! Tack för att du finns!!! <3333

Idag står mycket på agendan, vet inte hur vi ska hinna med allt. Jag ska ändra om lite i min cv nu på morgonkvisten och sen ska jag och Kenneth in till stan och lämna in dom i väl utvalda affärer, lämna tillbaka filmen mm. Sen ska vi till Nolhagahallen här i Alingsås för att se på danstävlingen som Alingsås Dansklubb anordnar. Känner ju en hel del som ska tävla och det är alltid skoj att se riktigt bra bugg! Lite konstigt bara att för ett år sedan var jag med i den tävlingen och gick hela vägen till final! Det är galet!! :) Men idag ska jag bara sitta på åskådarbänken, det lovar jag. Efter tävlingen ska vi hem och packa. Packa packa packa. Mina föräldrar kommer antagligen upp ikväll med, dom ska hjälpa oss att skruva ihop ett underskåp till tvättstället på toaletten som jag också köpte igår. För ynka 299 kronor på Lidl av alla ställen! Det passade inte riktigt så förhoppningsvis kan pappa såga till det under dagen, ska bli kul att få det på plats. Sen senare ikväll blir det melodifestival och massor med myys. Ser fram emot detta :)

Så imorgon åker vi alltså!! Hur sjukt är inte det!? Känns som igår Kenneth och jag satt i soffan i min gamla lägenheten och pratade om Thailand. Det var tal om att min kompis skulle åka med ifrån början men sen kunde inte hon och till slut tog Kenneth mod till sig och frågade lite försiktigt, ska du inte fråga om jag vill åka med? Vill du inte ha med dig din pojkvän när din mamma fyller 50..?Jag hade ju såklart hoppats och lekt med tanken på att han skulle följa med, men detta var alltså över ett år sedan, kanske till och med för 13, 14 månader sedan, när vi bara hade vart tillsammans i en månad eller två. Jag svarade nåt i stil med att; såklart jag vill ha med dig, det hade varit helt underbart men vågar du boka en resa med mig så långt fram i tiden? Är du säker på att du kommer vara tillsammans med mig om ett år? Varpå Kenneth svarade med en sådan självklarhet i rösten: Det är klart, är inte du det!? Och så fick det bli. Vi bokade resan och nu sitter vi här, i vår gemensamma lägenhet, över ett år senare och är framme vid resan. Det är galet. Just den där stunden i soffan är ett av mina starkaste minnen med Kenneth i början av vårt förhållande. Det var så spänt, så romantiskt och underbart. Precis som när han frågade om han fick flytta in i den nya lägenheten med mig. Men det är bara ett av många minnen, jag minns alla stunder, allt som vi gjorde tillsammans, som om det vore igår. Vi träffades verkligen på ett perfekt sätt. Vi "dejtade" på ett perfekt sätt och vi blev tillsammans på ett perfekt sätt. Allt var verkligen som i en saga. Helt underbart :)

Just det ja, cv:et var det. Ska sätta fart nu så vi hinner med allt under dagen :) Men om ingen har missat det: Imorgon åker jag, Kenneth, mina föräldrar och fyra till till Ao nang, Krabi, Thailand. Vi kommer vara borta i över 16 dagar, kommer hem i ottan den 17 mars. Under den tiden kommer nog inte bloggen användas så flitigt. Det är möjligt att jag slänger in ett inlägg eller två ifrån något internetcafé och laddar upp några bilder, men det är inte säkert. Vi får se helt enkelt, jag kanske till och med bloggar på precis som vanligt? Eller så kanske jag inte skriver ett enda inlägg? Det får framtiden utvisa. Så mitt råd är att kika in med jämna mellanrum så får vi se :) Vi kommer iallafall ha en helt underbar semester, det är jag övertygad om! Ska bli så otroligt skönt att komma bort!! Skriver möjligvis ett inlägg här ikväll eller imorgon igen eftersom vi inte åker förrän på kvällen. Men ifall att: Ha det så bra här hemma i Sverige allihop! På återseende!! :)


Om två dagar är vi här! Thailand, here we come!! Längtar så :D :D 
Bilden tagen när vi var där första gången, mars 2006.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Okej skönt att höra:) ja det Hoppas jag med att i vi får:) vad gör du annars nu då? pluggar till vad?? Hoppas ni får det skönt nu era fuskisar:)

2009-02-28 @ 10:05:10
Postat av: Emmelie

Jag avundas dig som får åka iväg.

Hehe de e ingen skillnad mot innan. puss

2009-02-28 @ 12:50:12
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Nakenhunden

Ha så skoj på semestern!!

ååååå, vad avundsjuk jag är på dig.... :)

Kramar

2009-03-02 @ 10:28:15
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Gööt avundsjuk e jag på dig som e i värmen nu.

Träffade du becka o kompani?

2009-03-03 @ 09:13:12
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: kjersti

Det är alltid lika synd om er som måste lämna landet för det ni kallar semester. Att missa vår/vinter i Sverige?? Hur kan ni. Själv är jag lycklig lottad som inte har råd med sådana resor. Rent trams, men hörru. Hoppas du har det bra där nere och du kan väl hälsa solen. :0)

2009-03-04 @ 21:59:40
URL: http://bloggberta.blogg.se/
Postat av: Mirry

Nu har vi utsett Dagens Jag Vill Ha på Borås största blogg!



www.arntyochmirry.se

2009-03-08 @ 15:02:12
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Sanna

Heej gumman. Jag såg det att du var där borta, efter jag skickat iväg, nejdå du kan anmäla dig om du ill :) om jag får reda på det idag :) Det är den 27, nästa fredag blir det alltså. Vid 17.30-18.00 börjar det. Kramar

2009-03-19 @ 11:18:47
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Linda Pihlblad

Hej gumman! Skoj att du har kommit hem. Vad skoj att du gillade min blogg, klart du ska vara med på ett kort. Alla mina närmaste vänner fick vara med! Händer i helgen då? puss

2009-03-19 @ 12:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0