Dagens dubbel.

Japp, det var så längesen jag lade in någon lista märkte jag så det får bli en dagens dubbel idag. Här kommer alltså dagens listor. Fick bli två mörka sådana idag som jag egentligen hade för avsikt att publicera fredagen den 13. Men men, bättre sent än aldrig som man säger. Glöm inte att ni gärna får kopiera dom om ni känner för det. Länka gärna till mig isåfall och skriv en kommentar till mig så jag kan läsa om er synder med ;)

DÅLIGA TIDER
[X] Jag har druckit alkohol.
[  ] Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden.
[  ] Jag kan inte svälja piller.
[  ] Jag har blivit diagnoserad med depression.
[  ] Jag tar mediciner mot depression.
[  ] Jag har, eller har haft, anorexia och/eller bulimi.
[X]  Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
[X] Jag har vaknat gråtande.
[X] Jag har somnat gråtande.
[  ] Jag har knarkat.
[  ] Jag har rökt.
[  ] Jag har snusat.


DÖDEN

[X] Jag är rädd för att dö.
[  ] Jag har vart på någon begravning i år.
[X] Jag hatar begravningar.
[  ] Jag har sett någon dö.
[X] Jag har sett en död människa.
[  ] Någon nära till mig har försökt begå självmord.
[  ] Någon nära till mig har begått självmord.
[  ] Jag har försökt begå självmord.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

ja men hon e ju fin o kolla på,df korten=) jodå fullt upp,sj+ puss

2009-02-20 @ 16:39:11
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: bellaa

Fin design!:)

Har du sett nån död menniska?:O



KRAM<33

2009-03-01 @ 10:07:28
URL: http://bellaros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0