20 månader fyllda av kärlek ♥

Helt sjukt vad fort tiden går! De tjugo bästa månaderna i mitt liv har bara susat förbi och jag kan ärligt säga att jag är lyckligare idag än vad jag någonsin varit förut! Vårt förhållande blir, om möjligt, bara bättre och bättre för varje dag! Älskar dig så otroligt mycket Kenneth, du är mitt allt och mitt liv. Vi två för alltid? <33

Idag bär det, dagen till ära, av till Göteborg för en mysig dag tillsammans bara vi två. Ska äta något gott och bara njuta av av varandras sällskap tänkte vi! Sen blir det mys i lägenheten ikväll :) Gud vad jag älskar mitt liv! 



Tack för alla skratt och för att vi alltid har
så kul ihop älskling!! <3 <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Gumman =) det är väl klart att jag vill ses igen, var jättetrevligt senast. när börjar du skolan? måste vara spännande. puss

2009-08-24 @ 06:41:30
URL: http://emmahjartarobert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0