Uppdatering: Nageltrång.



DET GÖR ÄNNU ONDARE.

Såhär såg mitt högra ringfinger ut imorse. Jag kan ju säga som så att det har gjort väldigt ont att jobba i helgen :( Jag kan även påpeka att bilden faktiskt ljuger lite, det såg betydligt värre ut i verkligenheten. Fingertoppen är så svullen så den är nästan dubbelt så tjock som den borde vara. Men nu är den snart ett minne blott, har nämligen vart på vårdcentralen och stuckit hål på den idag. Det gjorde fantastiskt ont vill jag lova och antalet centiliter (ja så mycket var det nästan!) som rann ut vill jag inte ens tala om. Usch! Men nu känns det lite bättre iallafall, det har slutat dunka i den fast den är fortfarande väldigt röd och svullen. Men som ni alla vet: Det som inte dödar, det härdar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Johoo de gjorde jag visst ju. har fått de levererat o allt.. knasigt :S Puss

2009-04-27 @ 19:12:18
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: kjersti

Dränk fingret i Alsolsprit. Sedan läkare och antibiotika. Lycka till

2009-04-27 @ 19:36:38
URL: http://bloggberta.blogg.se/
Postat av: Jeanette Ljunggren

Men gumman då! Såg verkligen inte bra ut det där... :S

2009-04-27 @ 23:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0