Träningsläger imorgon! :)

Japp, träningsläger imorgon och det har jag helt glömt att förtälja för er läsare. Men nu vet ni iallafall! Vi åker ifrån Byvallen klockan åtta imorgonbitti och kommer inte hem igen förrän på söndag-kväll. Tänk er, jag ska vara ifrån min älskling i fyra hela dagar! Hur ska det gå..!?! Det kommer bli tufft, helt klart. Men det är nyttigt att längta och sakna varandra ibland med. Ser fram emot att komma hem på söndag iaf ;) 

Vad har då hänt sen sist? Igår var jag ute och gick med Kenneth och Emmelie en sväng, sedan lagades det god mat här hemma. Kycklingfilé och ris. Mmm... :) Idag har jag redovisat, eller rättare sagt, idag höll jag mitt engelska-tal på Utbildningens Hus här i Alingsås. Gick faktiskt riktigt bra, kändes som jag inte stakade mig en enda gång. Innan dess har jag även hunnit träffa både min mor och min svärmor, vart på ams mm. Nu ska jag snart ta mig i kragen och börja packa! Är verkligen inte en av mina bästa sidor, att packa alltså, så jag skjuter gärna på det så länge som möjligt. Men har iaf pratat med Cattis på telefon idag så nu vet jag exakt vad jag ska ha med mig. Typ. Haha. Jooo, förresten. En annan viktig sak som har hänt under dagen: Kenneth har hjälpt mig med mitt bilduppladdningsproblem (långt ord) och det var helt enkelt så att min nya kamera tar för bra bilder! Det konstiga är att det är nästan en exakt kopia av min gamla kamera och jag tyckte att jag hade kollat inställningarna så jag var nästan hundra på att jag hade samma upplösning osv men så var det alltså inte. Alltså var det ett ganska simpelt (men bra!) fel som jag nu har lärt mig åtgärda, ändrar kvalitén i PS bara, så nu kan kommer det komma upp massa med bilder på bloggen! :D Jippie! Min älskling är verkligen inte dålig. Han KAN ALLT.

Bilder ja, laddar upp en del som vi har tagit under påskhelgen. Varsågoda!!


Tipspromenaden på långfredagen tillsammans med alla grannar :)


         
Kenneth hjälper pappa byta däck :)


Sofia sitter och leker med en vattenpistol strax före det stora kriget bröt ut... ;)


         
Kenneth leker med Sofia (helt underbart att se!) och Jonas verkar ha fattat fel
och skjuter vatten på sig själv... Eller var han bara törstig!? ;)


     
Vi som utklädda. Jag som påskakärring och Kenneth som påskgubbe :)
Och så klart en riktig påskapuss med! :)



Hela gänget innan vi gick ut och påskade! Snygga vi var! :D

Sådär, nu fick ni lite bilder iallafall ifrån vår underbara påsk. Den absolut bästa påsken någonsin! Jättefint väder var det med, helt underbart! :)

Ps. alla småbilder är klickbara ds!

Kommentarer
Postat av: Emma

Lite fredagsmys kanske? Ska på familjedagen på onsdagen och har en del i skolan under veckan. Om kenneth vill kan vi ju ha en parmiddag och äta lite gott =)

kram

2009-04-15 @ 21:12:18
URL: http://emmahjartarobert.blogg.se/
Postat av: Emmelie

haha snygga bilder.. dock saknar jag dom fina bilderna på Ebba du tog när vi va på promenad:D

2009-04-16 @ 07:56:47
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Anton Ekstrand

Det ska sägas att påskgubbeutstyrseln var Kenneths vardagliga mundering ända fram tills några månader innan ni träffades.

2009-04-23 @ 22:27:17
Postat av: Anton Ekstrand

Det ska sägas att påskgubbeutstyrseln var Kenneths vardagliga mundering ändå fram tills några månader innan ni träffades.

2009-04-23 @ 22:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0