Hemma igen!

Ja, då var man äntligen hemma igen efter fyra härliga dagar i Danmark. Träningslägret har varit väldigt lyckat med strålande solsken och en klarblå himmel varje dag men fy vad jag längtade hem emot slutet! Det känns i hjärtat att vara borta ifrån sitt andra hälft så länge ska ni veta, men givetvis är det underbart att sakna och längta varandra också :) Och till min stora glädje kom Kenneth och mötte mig på Byvallen tillsammans med min mamma, vilken överraskning! Helt underbart att få komma hem och bara vara i hans armar igen :) Väl hemma i Alingsås möttes jag av en nystädad lägenhet och en riktigt god middag, tack älskling! Du är världens finaste <333

Tänkte inte berätta så mycket mer om träningslägret utan tänkte ladda upp lite bilder istället. Så varsågoda - och kom ihåg att en bild säger mer än tusen ord! :)

                 

           
     
           

Bild 1: Vår kära tränare Lennart och min kära far :)
Bild 2: Jag och Cattis kopplar av i solen efter en träning.
Bild 3: Nästan hela gänget spelar familjestress :)
Bild 4: Värmer upp inför en träning.
Bild 5: Mina kära rumskamrater :)
Bild 6: Mycket skratt blev det!
Bild 7: Charader, och G-O vet hur en förlossning går till ;)
Bild 8: Åkte till stranden och solade en dag :)
Bild 9: Träffade min underbara vän Olle på båten dit och hem!

Och till sist, en gruppbild på hela vårt tappra och fina gäng!

Tack alla för ett underbart läger!

Idag händer det en hel del vill jag lova! Min kära vän Jeanette kommer hit ändå ifrån Värmland för att hälsa på och umgås i fyra hela dagar. Ska bli riktigt roligt! Och dessutom blir det en tripp till ULLARED idag med :) :) Jag, Jeanette och min älskade mamms ska åka ner tillsammans, kommer bli naaajs. Så nu har jag inte tid att sitta här och uggla, ska packa upp alla mina kläder ifrån Danmark och göra lite nytta hade jag tänkt. Så, på återseende och Höör sen! ;)

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Söta bilder :)

Höör sen... hahahaha...:P

Mysigt att åka till Ullared! Hoppas ni får det trevligt.

2009-04-20 @ 11:45:25
Postat av: Linda Pihlblad

Åhh Ullared, hittade du något skoj? Ska nog också dit snart. Får hoppas det finns något kvar efter du har varit där. hehe.

2009-04-21 @ 00:02:57
Postat av: Emma

Ville du ses på fredag?

2009-04-21 @ 06:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0