Dejt och veckohandling

Yes, så kan man sammanfatta mina två senaste dagar. Igår var jag och Kenneth på en mysig dejt i Göteborg. Vi shoppade och åt god mat på Jensens :) Vi köpte en hel del saker, Kenneth hittade en maskeraddräkt, han ska vara en död munk. Passar perfekt. Köpte även lite smink och låtsasblod till honom. Och jag hittade en jacka, en t-shirt och två skärp. Det var rea, sparade 250 kronor på jackan och t-shirten, och skärpen kostade 29 kr styck. Jättebilligt! På hemvägen gick vi förbi Hemmakväll och hyrde tre filmer. Vi hann bara se en dock, Ironman, som var riktigt bra! Den måste ni se, helt klart. Skönt att man får ha filmerna en hel vecka, bra upplägg tycker jag. Idag har jag filat på mitt CV och nu kom jag och Kenneth precis hem ifrån veckohandlingen. Har vart och handlat med Kenneths mamma idag igen, trevligt trevligt :D

Här kommer två kort på min och Kenneths halloweendräkt. Ni får själva tänka till smink mm. Och tänk på att det inte kommer vara såhär ljust på festen med! Funderar på att ta en svart sjal med mig med och ha runt kroppen, kan bli bra tror ja. Blir galen på blogg.se nu med förresten, tänkte lägga upp kort på mina nya kläder nu med men det går ju inte att ladda upp kort. Krånglar det för någon mer eller är det bara för mig...!!? 


      
    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nar hade du tankt vi skulle ge presenterna till Liselott och Lina? Sen julklapp? Jag traffar ju Liselott ofta men far ju inte ge dem utan dig. Hur gor vi?

2008-10-30 @ 21:19:43
Postat av: Sanna

Hihi Vilka bra dräkter ni fått till, ja jag vill se fler bilder på hur ni har det hemma :) Jo modeminglet var mys, fick en goodiebag och sisådär, sen kilade vi hemåt. Maassa massa folk var det iaf.

Pussgumman

2008-10-31 @ 11:11:18
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Mary

Jag ska ta och göra det när jag kommer på 7 saker att avslöja om mig själv :) Jag kom visserligen på att jag har ett träningspass på onsdag mellan tolv och ett. www.elineevelyn.com kan du gå in och kika på vad hon har gjort :) I helgen ska jag på In Flames :) själv då? Pusspuss

2008-10-31 @ 12:21:28
URL: http://www.maaarys.se
Postat av: Nakenhunden

Hej hej gumman!! :)

Vad fina ni blev!!!

Men till final är kul det me!! :)

Ja, ja får lägga upp några bilder sen när jag har sytt några kläder!!

I helgen blir det födelsedagskalas för min sambo!!

Och du ska på maskeradfest!! Skoj!! ;)

Ha det gott! Puss å kram

2008-10-31 @ 16:56:23
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Josefin

Fin blogg, happy halloween ! =D

2008-10-31 @ 17:24:40
URL: http://josefiinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0