Lill-lördag och jobb 15-21.

Yes, idag är det lill-lördag, mitt i veckan eller onsdag om man så önskar. Vaknade med en sån otrolig mensvärk att jag trodde jag födde fram en alien eller något liknande. Nu känns det lite bättre men långt ifrån bra. Förstår faktiskt inte hur jag ska kunna jobba idag. Tänk er att stå utomhus i 6 timmar och frysa med både mensvärk och ryggont. (Ryggont pga av att urinvägsinfektionen har satt sig på njurarna). Inte särskilt lockande. Både mensvärken och ryggen blir ju värre när man är kall. Men jag ska väl klara det här med. Tänker iaf åka ner och göra ett tappert försök, är pinsamt och ringa och säga att man är sjuk nu på julsäsongen.. Jag menar, det är ju öppet så få dagar. Och dessutom är alla pengar som vill välkomna in på mitt konto just nu! (precis som alltid annars, ska tilläggas..)

Annars händer inte mycket idag. Ska bara göra mig iordning och ladda upp inför jobbet. Jag gick upp med min älskling imorse, kommer ju inte träffa honom på nästan 17 timmar idag. Det är mördande lång tid! Känns riktigt jobbigt faktiskt. Mår inte bra när jag är ifrån honom så länge. Men så blir det ju. Han jobbar på citymail mellan sju och fyra typ och jag börjar tre på Liseberg och jobbar till nio. Så mellan kvart i sju på morgonen och kvart över elva på kvällen ses vi inte. Det är hårt. Vi hade ännu en mysig kväll igår iaf som jag får försöka leva på under dagen idag. Var ju på kalas hos morbror Tommy efter Kenneths jobb (han slutade sex!) och sen myste vi här hemma. Imorgon blir det förhoppningsvis shopping innan jobbet med Emelie Mildh. Får se hur magen min mår bara. Ska försöka köpa klart de sista klapparna till Kenneth bland annat. Ser fram emot detta så jag hoppas det blir av :)

Nu ska jag byta om och sen blir det lunch. Take care!

Halvsuddigt pusskort..!
(taget på kräftskivan hos Anton i höstas :))

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Bara pussiluss kort:)

2008-12-03 @ 17:49:14
Postat av: Sara

Haha, tack. ;) Säger bara sanningen, jag heter faktiskt inte sune. :p Fin blogg! :D Har du bloggkollö?

2008-12-03 @ 20:39:13
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hoppas du har en bra lill-lördag : ) Här i Malmö vräker snön ner och ligger vit och fin på marken.

2008-12-03 @ 22:18:18
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0