Grattis morbror Tommy :)

Yes, idag är det ingen vanlig dag för idag är det Tommys födelsedag! Hurra, hurra, hurra, hurraaa! :) Det är inte varje dag världens bästa morbror fyller år så det tycker jag vi skall fira lite extra. Jag och Kenneth ska på kalas där ikväll när Kenneth kommer hem ifrån jobbet. OM han nu kommer hem ifrån jobbet kanske man ska säga. Nejdå, men det var tydligen jättemycket att post idag. Stackars älskling. Hursomhelst. Morbror Tommy fyller år idag! 52 år närmare bestämt, så ett stort GRATTIS än en gång. Det är en respektabel ålder du har kommit upp i nu ;)

Vad har annars hänt idag? Jag har varit hos läkaren för att ha fått min diagnos konstaterad. Jag har urinvägsinfektion - igen. Usch, börjar bli riktigt less på det nu. Har tydligen haft det i flera månader med för det hade spridit sig upp till njurarna den här gången. Inte konstigt att jag har känt mig hängig och småsjuk det sista. Hoppas att ryggvärken och de andra symtomen försvinner helt nu när jag börjat äta antibiotika. Vill bara vara frisk nu, ska det vara så svårt..? 

Har inte så mycket mer på hjärtat faktiskt. Kom precis på att jag bara ätit ett äpple sen jag vaknade. Måste skärpa mig, det är inte bra att hoppa över frukosten på det viset. Det vet jag ju så väl. Kan även nämna att jag och Kenneth hade en helt underbart mysig dag igår precis som vanligt. Gjorde lasagnette, såg på film mm. Älskar den killen så otroligt mycket va. Det går inte i ord att förklara. Han är min prins, mitt allt. Du gör mig så lycklig älskling. Du är den ende för mig <33


Bjuder på en liten bild på födelsedagsbarnet dagen till ära!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Grattis till Tommy!

2008-12-02 @ 14:51:47
URL: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jag jobbar inte som tur är, är trött på det :P Nu ska jag snart på arbetsintervju! PUSS!

2008-12-02 @ 15:11:09
URL: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/
Postat av: stina

tack:) det e från tunisien..

taxichaffisen som tagi kortet :P





2008-12-02 @ 15:43:24
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0