Fredagkväll

Precis hemkommen från Liseberg och dagens arbetspass. Ett trevligt sådant för man väl säga, dagen har vart helt okej. Mycket tack vare att Kenneth och min kära mor var på Liseberg, tillsammans, bara de två! Hur sött är inte det på en skala? Jag pratade med mamma när jag satt på tåget på väg in till Gbg och hon sa att hon inte hade något att göra ikväll för att pappa skulle ut och spela, och att hon därför funderade på att åka ner till Liseberg och gå där alldeles ensam. Sen pratade jag med Kenneth och berättade antagligen detta, för några minuter senare så får jag ett sms av min kära mamma där hon skriver att Kenneth precis hade ringt och frågat om han fick åka med! Helt underbart sött. Jag blir så varm i hela kroppen när jag tänker på det. Vem har en sån underbar pojkvän som vill spendera en fredagkväll ensam med sin svärmor? Jo, jag! Jag har världens finaste kille. Det har jag verkligen. Han är den underbaraste och mest perfekta pojkvän man kan önska sig. Är så otroligt glad och tacksam över att jag har dig Kenneth. Du är ljuset i mitt liv, det enda som betyder något. Det som får mig att se fram emot framtiden för vad som än händer så kommer vi alltid vara tillsammans, det spelar ingen roll vad jag jobbar med osv. Vi kommer alltid ha varandra. Älskar dig av hela mitt hjärta! Hihi, det var en liten parantes, nu tillbaka till dagens händelser. När jag sen träffade dom på Liseberg så såg dom verkligen ut att ha roligt ihop. Dom gick omkring med varsitt stort leende på läpparna och skojade med varandra hela tiden. Mamma såg så barnligt glad ut, hon hade verkligen blivit jätteglad när Kenneth hade ringt. Och han tyckte det va lika skoj han! Pratade med honom nu efteråt och han hade verkligen haft roligt! Och sa att det måste dom göra om snart igen. Underbart :) Det gör mig så lycklig att de trivs i varandras sällskap och har kul ihop. Nu hoppas jag bara att jag och Kenneths mamma Annkie kan göra något liknande snart. Hade verkligen vart skoj!

Nu ligger Kenneth redan och sover. Han har antagligen haft alldeles för lite kläder på sig ikväll för han var kall som isbit  när han kom hem och frös så han nästan skakade. Så jag pälsade på honom hans varmaste tröja och satte på honom mina raggsockar. Sen lade jag hans fötter mellan mina lår och försökte värma dom så gott det gick. Allt för att min älskling ska må bra :) Kände att jag behövde pyssla om honom lite, han är värd det bästa!

Bloggade inte innan jobbet idag förresten som ni säkert märkte. Men det var nämligen såhär att Kenneth slutade redan fem över elva idag så jag fick en chans att träffa honom innan jag åkte till jobbet! Ganska länge dessutom! Och då tyckte jag inte att datorn och bloggen var särskilt lockande om ni förstår vad jag menar ;) Hihi. Nu har jag inte tid att sitta här längre. Ska göra min dagliga kvällsrutin, krypa ner i soffan och äta en stor skål med Kelloggs Special K. Mmm, ska bli ljuvligt. Ni får ha det bra allihopa så kanske jag uppdaterar imorgon igen! puss!!


Ett kort på dagens huvudpersoner, taget hos Tommy i höstas :)
Älskar er så otroligt mycket!!
<33

Kommentarer
Postat av: nadja luong

hej! jo det är bara bra med mig, Lucia idag, händer det nåt kul hos dig?

2008-12-13 @ 16:07:52
URL: http://pluttennadii.blogg.se/
Postat av: tess

Åh vad gulligt :) hehe

2008-12-14 @ 10:57:47
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: Nakenhunden

Hej hej!!

allt bra med dig???

VAr på Liseberg i lördags!!

Det var mysigt men väldigt kallt, försökte titta efter dig men såg dej tyvärr inte...

Puss å kram!

2008-12-15 @ 09:54:24
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Ja vi hade verkligen kul. Vi får hitta på mera sådant. Pussar till er båda

2008-12-15 @ 11:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0