Ett år tillsammans!

Japp, i söndags var alltså den stora dagen. Dagen då jag och min älskade pojkvän Kenneth firade ett år <3 Det absolut bästa året i hela mitt liv, alla kategorier! Det har gått så otroligt fort. Löjligt fort. Jag kan inte fatta att det redan är ett helt år sen vi träffades. Ett år sen vi satt där i bilen, ett år sedan han följde med mig hem första gången. Det känns som igår när man tänker tillbaka på det. Samtidigt har det hänt så mycket sen dess. Vi har flyttat ihop, varit utomlands, lärt känna varandra utan och innan. Känns som om vi har känt varandra hela livet. Jag tror inga andra känner varandra så bra efter bara ett år tillsammans, som jag och Kenneth gör. Men så blir det nog, vi flyttade ju ihop efter tre ynka månader, en stor chansning enligt många - det enda rätta enligt oss. Vi var så säkra på vår kärlek redan då, vi visste att vi skulle tillbringa resten av livet ihop. Sedan dess har vi sovit tillsammans varje natt. Jag har somnat med Kenneths armar runt mig varenda natt sen den 6 april. Det är klart vi har lärt känna varandra då :)  Minns knappt tiden innan vi träffades, det känns bara som en enda lång transportsträcka innan mitt liv började på allvar. Innan jag träffade Kenneth. Det kan låta hårt men det är så det är. Jag trodde inte livet kunde vara såhär bra, jag är lyckligare än någonsin!

Vad hände då i söndags? Jo, vi vaknade ganska tidigt. Hade ställt klockan på åtta för att hinna ha en riktigt mysig morgon och äta en riktigt mysig frukost innan det bar av till Göteborg och Gothia Towers. Vi låg ett bra tag i varandras armar och pratade om vad vi har upplevt tillsammans under året. Första gången vi träffade varandras föräldrar, resan till Gullholmen och Turkiet, småsaker som vi minns mm mm. Hur mysigt som helst. Jag blev till och med lite sentimental och fällde några tårar när vi pratade om första gången vi var ute och gick med Jojo tillsammans. Min älskade vovve som bara blev åtta år, som vi tvingades ta det svåra beslutet att avsluta hans liv på grund av hans hjärtfel. Men det var inga jobbiga tårar. Vi pratade om en gång i somras när vi var och badade hemma hos Kenneths föräldrar och när vi plockade hallon ihop första gången. Massor av minnen. Underbara minnen. Vi bytte presenter och åt en smarrig frukost framför teven. Det visade sig att vi hade tänkt precis likadant och köpt varsitt armband till varandra. Hihi, lite sött. Jag hade även köpt en chokladkartong med Geisha, som jag vet att han älskar, och skrivit ett kärleksbrev. Blev jätteglad för mitt armband. Han hade inte kunnat köpa en bättre ett-årspresent till mig. Jag älskar det. Och jag tror han tycker rätt bra om sitt med ;)

Vid tolv kom Annkie och Stig med bilen, som vi skulle få låna under dagen. Tack! Vi åkte ner till Liseberg och gick till skjutbanan där vi möttes första gången. Detta var innan parken hade öppnat så vi var helt ensamma. Väldigt romantiskt var det :) Stod och pussades ett tag innan vi gick och köpte kaffe och begav oss vidare till Heaven 23, som vi hade bokat bord på dagen till ära. Vi var och åt på den restaurangen precis i början när vi blev tillsammans med Annkie och Stig så det var ett ganska självklart val för oss. Väl där fick vi ett fint bord och beställde in varsin Kings Size Räksmörgås som verkligen gjorde skäl till restaurangens namn. Den var minst sagt himmelskt god. Vi satt och åt och njöt av varandras sällskap ett bra tag. Sen beställde vi in efterrätt och varsin cappuchino. Efter en och en halv timme vände vi hemåt igen. Nöjda, glada och precis lika nyförälskade som för ett år sedan. Vi åkte till Maxi och handlade lite för att sen åka hem och bara ägna oss åt varandra. Vi lagade mat och tittade på Love Actually, en helt underbar film som jag rekommenderar alla att se. Började dock känna av min förkylning rejält framåt kvällen så det var lite tråkigt men samtidigt så gjorde det ingenting. Söndagen den 21/12 2008 var ändå en av de bästa dagarna i hela mitt liv och verkligen en dag att minnas för tid och evighet. Tack för allt Kenneth.
 
Tusen tack Kenneth för att du gjorde vår årsdag så perfekt. Och tack för att du fortfarande står ut med mig efter ett helt år. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och kommer alltid att älska dig lika mycket. Du är mitt allt, mitt liv, min dröm. Du gör mig till en bättre människa, du gör mig hel. Vi två för alltid..? <333

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fint!

Ja tiden går verkligen fort. Har nu varit tillsammans med min pojkvän i tre år och fyra månader, och vi blev sambos för just drygt fyra månader sen. Kändes helt rätt!

God jul på dig.

2008-12-23 @ 14:56:57
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så roligt att du tyckte om min lilla måltid. Hoppas du slapp en sådan måltid med din Kenneth i söndags. Så fint du skrev om honom förresten. Hoppas ni fortsatt får det fint tillsammans. Kram och god jul.

2008-12-23 @ 15:35:58
URL: http://bloggberta.blogg.se/
Postat av: Anton

Fazer: Geisha-bit!!

2008-12-24 @ 01:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0