Tillbaka i skolan efter en mycket trevlig långhelg :)

Japp, så var man då tillbaka i skolan efter att ha vart ledig i hela fyra dagar! En riktigt skön och go långhelg :) Kändes lite ovant att vara tillbaka men det gav med sig snabbt. Hade en väldigt givande lektion i affärsekonomi, otroligt spännande!!

I helgen har det inte hänt så mycket alls faktiskt. Har bara tagit det väldigt lugnt! Så otroligt skönt att slappa och inte göra någonting. Var längesen jag hade så lite inplanerat. Men lite har jag väl fått gjort, till exempel så spelade vi vår sista seriematch för säsongen i söndags men det gick la sådär så det ska vi inte prata mer om. Annars har jag städat en del hemma (tvättat alla fönster bland annat, duktigt av mig!), lagat kåldolmar med älsklingen (blev jättebra!), köpt en jacka mm. Nu sitter jag faktiskt ensam hemma hos mina kära svärföräldrar, åkte hem hit direkt efter skolan eftersom Kenneth var här (han är ledig i veckan eftersom han har tenta på fredag). Stig jobbar och nu åkte Kenneth och tränade och Annkie gick precis ut en sväng med Ludde. Var väldigt lockad att gå med men jag tänkte försöka göra lite nytta så jag sitter här och pluggar istället faktiskt. Strongt av mig! Hihi, sitter och skriver på deras bärbara dator nu, någon ny och flashig mac (om det heter så?) och jag känner mig totalförrvirrad. Kan inte ens få upp ett nytt internetfönster själv! Försöker till exempel göra stycken i texten nu men hjälp av enter-tangenten som vanligt men det vill sig inte.. Jäkligt knepigt, lyckades ju på ett ställe här ovanför..? :S Så det är lite spännande minst sagt. Men men, snygg som få är den här datorn iaf! På tal om Ludde förresten, han är verkligen världens duktigaste vovve!! Han är så klok och fin, lär sig nya saker jättesnabbt. Jag är nog världens stoltaste matte!!! Ska försöka skärpa mig med bloggen nu igen och lägga upp massa med söta kort på vår lille älskling :) Men men, nu ska jag göra lite nytta igen. Återkommer inom kort! Ha det fint allesammans :)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du kan vara stolt! Världens finaste vovve har ni och så lydig:)GRATTIS Ludde fyller 7månader idag.Pussa honom från mej

2009-10-01 @ 13:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0