Skolstart!! :)

Japp, idag var det första dagen på min utbildning och jag ser redan fram emot nästa! Känns lite ovant dock att plugga igen, det var ju några år sedan sist om man säger så. Men det verkar vara en precis lika bra utbildning som jag hoppades på! Om inte bättre! Och både klassen och lärarna verkar väldigt trevliga, så jag är väldigt glad :) Är även nöjd med skolan, skolans läge och skolans lokaler! Jag menar, ett direkttåg till stationen och buss ifrån centralen som går var 5:e minut, går ju inte och klaga på? Är ju i skolan på 40 minuter typ, det känns lyxigt :) Får hoppas att morgondagen blir lika trevlig som idag nu bara och att man lär känna klassen lite bättre, var inte så mycket chans till det idag när det bara var en kort introduktion, men det ska nog bli bra! Tack Angelica, Sara, Lotta och Malin för en trevlig fika idag med :)

Vad har jag annars gjort i veckan och helgen som varit? Kan ju berätta att vi spelade match emot Lilla Edet/Inland i onsdags och förlorade knappt med 3-2. Vi gjorde en jättematch som gjorde två mål efter halvlek och var även nära på att kvittera både en och två gånger. Synd bara att vi släpper in tre mål i första.. Men Lilla Edet är faktiskt riktigt bra och vi gjorde lätt vår bästa match för säsongen! Vilken otrolig kämpaanda vi hade! Vi gav 120 procent i varje närkamp, kämpade järnet och krigade och slet för kung och fosterland. Synd bara att det inte räckte hela vägen bara. Men vi kommer igen och tar tre poäng på söndag tjejer, eller hur!?!

Helgen var även den mycket trevlig. Hade en riktig myshelg tillsammans med älsklingen och hann även med att träffa min då-kommande, nu-nyblivna, klasskamrat Angelica för en inför-skolan-fika i Göteborg i lördags, äta middag hos svärföräldrarna och att träna fotboll. En riktigt bra helg helt enkelt!!

På tal om Kenneth förresten. Jag har verkligen världens finaste pojkvän. Imorse gick han upp innan fem bara för att överraska mig med frukost och nybakade frukostscones!! Han var ledig ifrån skolan idag men gick alltså ändå upp, innan fem, för att ställa sig och baka till mig! Hur underbart är inte det? Så när Kenneth väckte mig så luktade det nybakt i hela lägenheten, helt otroligt. Han är ju för fin för att vara sann! Du är verkligen världens finaste Kenneth. Helt klart världens bästa pojkvän. Jag förstår inte vad jag kan ha gjort för att förtjäna dig. Är så j*kla kär i den killen alltså!! :)



Gud vad jag älskar dig Kenneth <3


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Kan Kenneth komma och göra likadant för sin svärmor tro? Va rädd om han såna finns det inte många av. :)Puss

2009-09-02 @ 09:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0